Kycklingmackor



Kommentarer
» Pernilla

jamen den där mackan såg ju inte aaaalls god ut ;P yammi!



ja, rödbetssalladen var väldigt god faktiskt. créme fraichen är en sån gourmet som årets kock får smaksätta, den finns nog i mejerihyllan om du kikar. tyvärr smakar den inte alls så mycket som jag hade velat :( jag hade gärna haft mer chevresmak på den...



jag jobbade ju till sju igår, sen tittade jag på kortegen en stund men det var ju ösregn så vi hängde mest hos en kompis hela kvällen sen åkte jag hem tidigt och sov. det blev nyktert och lugnt alltså. men det behövde jag! hur var din valborg? du skulle ut och äta med tjejerna väl om jag inte minns fel? hoppas du hade en bra kväll iaf!



KRAM!




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0