Mama I'm coming home!



Kommentarer
» M-a

Du är alltid välkommen hem.

2010-09-09 @ 23:10:44
» Lovisa

Herregud vad mycket roliga recept du hade! Blir jättesugen när jag läser dom, speciellt texmex, ska försöka mig på en hel del :D Gillar din blogg!

» Mikaela

Vi hade en föreläsning i våras på 4 timmar om nervsystemet och sådant. Jag tror det var det tråkigaste jag lyssnat på haha, jag fattade inget. Alfa Gama, Alfa Beta och massa jävla receptorer hahah! Men du kommer klara det ;)

2010-09-10 @ 08:38:36
URL:
http://mymica.blogg.se/iheartgreen

» Pernilla

ah, vad fint att du får åka till arvika över helgen. då kan du bara slappna av och vara dig själv och slipper låtsas vara trevlig hela tiden, haha ;) det kan man verkligen behöva som omväxling när man är mitt uppe i nånting nytt!



bra att du fick tag i boken, det där systemet som de har är kanon tycker jag. synd att inte mölndals bibliotek ingår i det också, vi bor alldeles runt hörnet om det så det hade varit kanon. men men, man kan inte få allt!



ja, hur blir man krönikör? vi kanske kan maila den som har det jobbet nu på aftonbladet och fråga? fast de kanske inte vill svara i rädsla att vi ska ta deras jobb ;) vilket vi ju LÄTT skulle göra! annars får vi bli heltidsbloggare, då om man vill är det ju bara att ligga i sängen hela dagen, ta ett kort på sig själv i sängen och skriva att idag ligger jag i sängen och så får man tydligen massa hundratusentals kronor om året?



haha, ja mitt jobb är ju att jobba i köket på dagis. har jag inte sagt det? det är inte så roligt faktiskt för jag värmer bara på maten i såna värmeskåp och så hackar jag grönsaker och så, plus fixar mellanmål och frukost. och diskar. fy hulingen, vad jag diskar! det var därför det var roligt att vara i skolköket lite, det är nämligen där de lagar maten som jag sedan värmer på i värmeskåpen! lite roligare :)



hoppas du har världens bästa helg i arvika nu! KRAAAM!

2010-09-10 @ 17:52:09
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» carolina

lät ändå som en ganska intressant föreläsning? :)

svar: jo, hon är så otroligt fin, vi kan inte se oss mätta på henne, vår starka friska tjej <3



kram!

2010-09-11 @ 13:43:41
URL:
http://acarolinas.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0