Food is one weak spot of mine, dancing is another...



Kommentarer
» Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

Svar:

Nej dem med kanelbullesmak har jag aldrig smakat. Därför jag frågade dig, :$ men är väldigt sugen på att göra det. Då jag ÄLSKAR kanel, men liksom vem orkar stå och baka kanelbullar vareviga dag eller springa och köpa en over-size-konditori kanelbulle?

Nej, är verkligen sugen på att testa, men hittar dem ingenstanns.

Lite synd faktiskt, letar verkligen rumpan av dig, men ja. Så fort jag testat kan jag höra av mig om du vill?



Och om du någon gång testar, så får du super gärna skriva recension på bloggen. Läser den ändå typ varje dag så missar aldrig något här! :D

Kramar

» charlotta

äsch, jag tycker det är superkul när bloggare blandar upp matinläggen med lite personligt, det brukar jag göra för att bryta av lite. tummen upp för det!

2011-03-30 @ 09:25:44
URL:
http://www.matrepubliken.se

» Emma

Oj vad lång han killen i randig tröja är, eller vad kort du är? :)

2011-04-01 @ 14:25:31
URL:
http://bakut.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0