Lax- och kräftröra



Kommentarer
» Pernilla

åh, SOM jag har ätit lax nu under julen! jag tänkte försöka äta så mycket att jag tröttnar så jag inte saknar det när jag kommer hem igen och inte får äta det för jimmy ;) haha.



jag gillar chili&lime-cashew bäst, jag är ju en sån där konstig människa som inte gillar sourcream&onion-smak. hur är det med sjuklingen nu då? du ser ut att ha haft en rolig juldag iaf! det kanske var värt lite sjukdom? hehe.



julen har varit finemang, fast jag sörjer inte så mycket när den tar slut. brukar tycka det är rätt skönt faktiskt att slippa all stressen och julmaten. haha. på nyår ska jag faktiskt till (nästan) dina trakter, jag ska till karlstad för en kompis som bor där ska ha 25-årsfest på nyårsafton. så det ska bli himla trevligt! vad har du för planer?

» Alina

Sweet dreams! :)

2009-12-29 @ 00:59:24
URL:
http://musicrecord.blogg.se/

» AnnaWK

Det där ser helt grymt gott ut och jag vill ha det nu!

2009-12-30 @ 16:27:51
URL:
http://annawk.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0