Krämig lax med räkor



Kommentarer
» Pernilla

om du skippar räkorna så kan du väl skicka lite till mig? jag har ju laxbrist här ;)



det är ju jättetrist med "det där såg gott ut"-kommentaren, speciellt när man märker att den som skriver det inte alls menar det utan bara skriver det för att man ska gå in på deras blogg för att de vill ha fler besökare. sånt blir jag så himla trött på! jag skriver då bara att det ser gott ut om det verkligen gör det :P



jag ska göra en rätt läskig och samtidigt rolig sak imorgon som har med bloggen att göra, fast jag säger inte riktigt vad det är ännu, men det är så himla pirrigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. och när jag fick mailet om förfrågan om det så blev jag verkligen paff över vad det är för ena som läser ens blogg egentligen, jag har dock blivit duktig på att inte fylleblogga. förut gjorde jag alltid det och fick ångra mig rejält sen ;)



nej, städerska är jag också säker på att jag inte vill bli. och lärare ville jag bli förut men verkligen inte alls längre nu när jag varit som vikarie på lite skolor, barn är ju hemska nuförtiden! annars finns det rätt många yrken som jag vet att jag inte vill bli trots att jag inte ens testat. obducent till exempel, eller tandläkare :S



tack så mycket, jag har nästan redan lyckats förtränga hur obekväm klänningen var faktiskt nu när det gått några dagar ;)

» Desirée

En helt okej chic-lit är Bergdorfblondiner av Plum Sykes.

En riktigt bra chic-lit är Den jag ville ha (Bad Behaviour) av Sheila O'Flanagan.

Och en bok jag tycker alla ska läsa är Special Topics in Calamity Physics (har för mig att du tycker bättre om att läsa böcker på oroginalspråk?) av Marisha Pessl.

2010-01-06 @ 18:49:35
URL:
http://kadoff.blogg.se/

» Anonym

jo fast när jag var norrut under jul var det 10 grader kallare där men kändes ändå mycket VARMARE, det blåser ju så jävligt här så känns sjukt mycket kallare än vad det är:(



sjukt gott det där såg ut!

2010-01-06 @ 18:50:41
URL:
http://karinolofsson.se

» Felicia

Jahaja okej, men fin var han ;).. Gud vad gott det såg ut :D

2010-01-06 @ 19:57:36
URL:
http://fjaelkis.blogg.se/

» Pernilla

iih, nu har jag avklarat det pirriga och det gick jättebra. jag kan avslöja så mycket som att det innehåller mig, en tv-kamera och mitt kök ;) resultatet kommer i slutet av januari. så himla roligt!

2010-01-07 @ 12:26:12
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Emma

Det där lät riktigt gott. Ska försöka komma ihåg att testa det :)

2010-01-08 @ 09:22:29
URL:
http://stompan.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0