Mammas mat



Kommentarer
» Erika(jyringen)

alltid härligt att komma hem å bli ompysslad :)

» sanna

Skönt med en helg hemma i Arvika kan jag tänka mig. Ladda batterierna och sånt där :) Jag önskar ibland att jag bodde närmare min familj, det är inte så lätt att bara pysa iväg 85 mil över en helg... Hur trivs du annars i Gbg?

2010-09-13 @ 01:29:39
URL:
http://capturethismoment.blogg.se/

» Anonym

ah den va helt sjukt god;)

hoppas du får en fin måndag:)

2010-09-13 @ 08:59:24
URL:
http://karinolofsson.se

» sanna

Jag förstår precis hur du känner.

När jag flyttade upp hit för tre år sedan så var jag mycket skeptisk i början. Jag saknade familj och vänner, jag saknade Göteborg, jag saknade havet, jag saknade allt... Jag tvekade till programmet, varför ska jag läsa just det här? Vad kommer detta ge mig? Tänk om jag inte får någon nytta av det här? Men sedan slog det om. Jag fick nya vänner, ett NYTT LIV (även om det låter hemskt att säga så, men du förstår förhoppningsvis vad jag menar), jag insåg att en universitetsutbildning ALLTID är toppenbra att ha i bagaget vad jag än gör i framtiden mm. Nu har jag ju bott här i över tre års tid, har min sambo här och ja... mitt liv ÄR HÄR NU. Sedan ska jag inte sticka under stolen med att jag saknar mina bästa vänner jättemycket, men det är en saknad som är rätt behaglig. När vi ses är allt som vanligt (till och med lite roligare än tidigare), trots att det inte sker så ofta, normalt sett kanske 3-4 ggr per år.

Jag tror du får ge det lite mer tid! :) kram på dig och ha en bra start på veckan.

2010-09-13 @ 09:34:59
URL:
http://capturethismoment.blogg.se/

» Emma

Härligt att spontan åka hem :) Vilken gullig mamma du har!

2010-09-13 @ 09:37:37
URL:
http://bakut.blogg.se/

» Malin

Kan tänka mig att det är skönt att komma hem ibland, speciellt när man bor i en storstad som du. Skönt att du hade det bra, kram Malin

2010-09-13 @ 12:28:08
URL:
http://www.cannolisblogg.se

» PAUSE

aww bra att du haft en bra helg :D

2010-09-13 @ 13:36:54
URL:
http://www.finest.se/pause

» Pernilla

låter som du haft en jättefin helg, det förtjänar du! ah, men hos mig är du alltid välkommen att beklaga dig lite. ibland känns ju saker lite bättre direkt när man fått klaga ur sig lite om dem. och jag förstår den där känslan av att längta hem ännu mer när man precis varit hemma, den brukar ju däremot klinga av igen efter några dagar. men jag förstår verkligen att det är frustrerande när ni bor så tätt inpå varandra och du aldrig får vara ensam... du har inte fått något svar angående de andra lägenheterna du tittat på ännu?



åh, dramavecka, nu blir jag lite avis! det och litteraturverkstad var in princip de enda lektionerna jag gick på under gymnasiet, och på högstadiet valde jag alltid drama på elevens val! vi kanske ska byta lite denna veckan, du får laga dagismat och jag kan göra ditt drama? ;)



pan's labyrinth är absolut värd att se, men jag hade ju också trott att den skulle vara så läskig, det var den inte. den var mer äcklig, groteska scener ibland du vet, såna där som man inte vill titta på för det gör liksom ont :/ fast den var helt klart sevärd!



vet du vad jag tycker att vi ska göra om du är här första helgen i oktober? gå på bondens marknad i haga och känner på och köper massa goda matgrejer och sen tar en fika på ett av alla miljontals mysiga fik där. vad säger du om det? :) KRAM!

2010-09-13 @ 19:27:52
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0