Lax med fetaoströra



Kommentarer
» lisen

Funderade faktiskt på att göra lax med fetaostcreme idag till mat(låda) och så la du upp detta. It's meant to be ;) Blir inga soltorkade tomater dock, för dom glömde jag när jag handlade sist :( Tar nog lite färska istället!
Tack för all inspo man får här inne hos dig :)

Svar: Absolut, it's a sign! ;) Lite basilika är också gott att ha i förresten. Och TACK själv för din fina kommentar och för att du kikar in här! :)
Malin

2012-09-08 @ 10:47:04
» Emelie

mums med lax & feaost i en komdinationen.

Min favorit just nu är lax med vitlöksphiladelphia som jag brer över fisken och river parmesan ovanpå.


Såååå gott

» Tess

Men fy vad goott! :-)
Och tyvärr, lite höftning med parmesanpajen. Äggstanning, massa parmesan & grädde är a & o iaf hihi

2012-09-09 @ 22:59:28
URL:
http://Theresiast.blogg.se

» Sonja

Mmm, lax som är så gott! :)
Det blir det faktiskt hos till middag ikväll!

2012-09-14 @ 15:28:17
URL:
http://motionwellness.blogspot.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0