Göteborg - Arvika



Kommentarer
» Malin Magdalena

Hej Malin!

Tack för en fin blogg, jag har läst den bra länge och tycker den är så himla trevlig :)
En fråga. Hur hänger det ihop med städer egentligen? Du är från Arvika men pluggar i Göteborg? Bor Johan i Göteborg eller Arvika? Känner mig smått förvirrad varje gång det står "nu är jag i Arvika" och "nu är jag i Göteborg igen".

Haha hoppas inte jag låter som en galning, undrade bara hur det var :)

Jag hoppas du får en fortsatt fin dag!
Soliga hälsningar från Malin

Svar: Tack snälla! :)
Haha, ja, förstår att det är lite rörigt. Jag är från Arvika men pluggar i Göteborg, precis, och har min lägenhet där. Johan däremot bor i Arvika, vilket gör att jag försöker vara där så mycket som möjligt. Man kan väl säga att jag bor på två ställen. Fr.o.m. sista mars kommer jag dock bara bo i Arvika för då flyttar jag ut ur min lägenhet i Göteborg :) Sen kommer jag bara va i Göteborg vissa strödagar, på opponering, redovisning av exjobbet och så EXAMEN (& fest!) såklart ;) Då kommer jag låna nån kompis soffa eller bo på hotell. Hoppas det bringade lite klarhet! :)

Glad alla hjärtans dag också! :)
Malin


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0