Kalas för svärmor



Kommentarer
» elin

av nyfikenhet undrar jag varför du äter lchf? äter du då inget fikabröd osv? jag har funderat över att prova men då jag inte behöver gå ned i vikt eller mår dåligt av kolhydrater i lagom mängd har jag inte tagit mig för att göra det.
din mat ser alltid så god ut, tack för en inspirerande podd!

Svar: Visst äter jag fikabröd ibland och frukt varje dag, skulle jag aldrig kunna avstå ifrån. Dels äter jag LCHF för att jag helt enkelt inte är förtjust i potatis, sen mår jag bättre av att hålla nere på kolhydrater, känner mig uppsvälld om jag äter för mycket. Äter det alltså inte för att gå ner i vikt och äter inte strikt heller. Man får testa sig fram helt enkelt, känna efter vad man själv mår bra av :)
Malin

2015-05-02 @ 15:04:33
» Sofia

Var är du Malin? Du är saknad!

2015-06-11 @ 21:43:00
» Liene Svärd

Allt ser så gott ut!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0