Torskgryta med sweet chilisås



Kommentarer
» Anonym

Ser ju jättegott ut, och jag har torsk i frysen jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med. Nu vet jag :) Men vad är det för lila grejer man ser i tallriken? En stor "klump" uppe till höger i tallriken i sista bilden. Och något litet rosa nere till vänster bredvid de två sojabönorna som ligger precis bredvid varandra. Och kan det vara så att du använt rödlök i stället för gul lök? Eller har det andra lila, vad det nu är, färgat den gula löken? Kan du ha haft rödkål i? Eller rödbetor?

Svar: Det stämmer att det är ugnsbakade rödbetor i botten (med fetaost) som färgat av sig och gjort löken röd, men går såklart lika bra med rödlök. :)
Malin

2019-07-20 @ 12:07:17

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0